Paczkomaty w ostatnim czasie stały się jedną z najbardziej popularnych form dostawy zamawianych w internecie produktów (o ile nie najbardziej popularną). Pandemiczna rzeczywistość dodatkowo wpłynęła na niebywały, oszałamiający wręcz sukces paczkomatów. To właśni czyni
z nich idealne miejsce na Twoją reklamę!
Reklama na paczkomacie – dlaczego my?
Dlaczego wybór współpracy z nami jest dobrym wyborem? Choćby dlatego, że posiadamy największą bazę nośników reklamy zewnętrznej w Polsce! To ponad 30000 przestrzeni na terenie całego kraju, w których może pojawić się Twoja reklama.
ZnajdzReklame.pl daje Ci nieograniczone możliwości promocji Twojej firmy
Do Twojej dyspozycji pozostają tez inne formy reklamy zewnętrznej, proponowane przez ZnajdzReklame.pl. To między innymi billboardy, citylighty, reklamy wielkoformatowe przy autostradach i na fasadach budynków w miastach, reklamy umieszczane na środkach komunikacji miejskiej i wiele innych form i formatów. Zapoznaj się z naszą klarowna ofertą i spośród setek możliwości wybierz rozwiązanie najlepsze dla Ciebie i twojej marki. Zobacz możliwości reklamy zewnętrznej w twojej okolicy lub innej interesującej Cię lokalizacji. Masz pytania? Świetnie! Skontaktuj się z nami! Pamiętaj też o możliwości zamówienia u nas całkowicie darmowej wyceny.
Dlaczego reklama na paczkomatach to dobry pomysł?
Reklamy zamieszczone na paczkomatach są po prostu bardzo skuteczne. Popularność tej formy doręczeń przesyłek zdobył w ostatnim czasie oszałamiający sukces, a więc liczba odbiorców reklamy zewnętrznej na paczkomatach jest ogromna. Ponad 6 tysięcy urządzeń w Polsce wydaje codziennie przesyłki odbiorcom. To ogromny promocyjny potencjał dla Twojej działalności. Oferujemy Ci różne formaty reklam na paczkomatach, czas trwania kampanii dostosowany do Twoich potrzeb oraz możliwość kompleksowo wykonanej usługi. Oznacza to, że jesteśmy w stanie wykonać wszystko: od projektu, przez wydruk, aż do montażu reklamy.
Reklama na paczkomatach – ZnajdzReklame.pl – rodzaje
Proponujemy Ci trzy rodzaje formatów reklamy na paczkomacie. Pierwszą z nich jest okleina – to reklama, która pracuje na twój sukces cała dobę, jest widoczna z dużych odległości i wytrzymała na warunki atmosferyczne. Tego typu reklamy dostępne są w trzech wersjach: wielkoformatowej, modułowej lub zamieszczanej na 4 kolumnach.
Drugim formatem jest reklama display, czyli taka umieszczana na ekranach paczkomatów. Może trwać nawet 7 sekund, a stanowić ją może video. Dostępne są trzy możliwe ekrany: powitalny, autoryzacyjny i pożegnalny. Treści wyświetlane mogą być nawet o wybranej porze!
Trzeci format reklamy na paczkomacie stanowi sampling produktów, czyli sposób na bezpośrednie dotarcie do odbiorcy poprzez dostarczenie mu bezpłatnej próbki danego produktu, innych gratisów oraz ulotek, voucherów, kuponów rabatowych i innych artykułów papierowych.
Reklama na paczkomatach – co zyskujesz?
Korzystając z tej formy reklamy zewnętrznej zyskujesz przede wszystkim skuteczność i efektywność przekazu komercyjnego. Wpływa na to dotarcie do odbiorców w wybranych, interesujących Cię lokalizacjach (co gwarantuje popularność paczkomatów jako sposobu doręczania przesyłek). Masz do wyboru różne formaty reklamy, elastyczne możliwości czasu jej trwania.
Więcej z tej kategorii
Jak wybrać Agencję Marketingową?
Przejazdy do Holandii – gdzie najlepiej?
Siatki hodowlane – jak wybrać właściwą?